خبرهای داغ:

پیشخان کتاب در بخش زند ملایر افتتاح شد 

ملایر-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از افتتاح پیشخان کتاب در روستای مهدویه از توابع بخش زند این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۵۲۲۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
پیشخان کتاب در بخش زند ملایر افتتاح شد سید مهدی آخشیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: با توجه به رسالت کتابخانه‌ها در راستای در دسترس عموم  قرار دادن منابع کتابخانه‌ها و تسهیل این دسترسی در روستا‌های فاقد کتابخانه که به دلیل تعداد جمعیت کمتر امکان برخورداری از کتابخانه را ندارند طرح نوین ایجاد و تاسیس پیشخان کتاب در دستور کار ادارات کتابخانه‌های عمومی قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا با مساعدت دهیاری روستای مهدویه اقدام به اختصاص فضایی در حدود ۴۰ متر مربع به این امر شد که در ابتدای کار با ۳۰۰ نسخه کتاب آغاز به کار کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر تصریح کرد: این پیشخان با همکاری کتابخانه شهید آزموده شهر زنگنه و با بهره‌گیری از امکانات مخزن این کتابخانه افتتاح شد.

گفتنی است؛ با افتتاح این پیشخان روستا‌های فاقد کتابخانه بخش زند شهرستان ملایر با سهولت بیشتر امکان دسترسی به منابع کتابخانه‌ای را خواهند داشت و این امر گام مهمی در توسعه و گسترش عدالت اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار